درب ضد سرقت ایرانی

  1. خانه
  2. /
  3. درب ضد سرقت ایرانی

آیا درب ضد سرقت ایرانی کارایی لازم را دارد؟

درب ضد سرقت ایرانی در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت، جزو گزینه‌های شما است؟ و یا فکر می‌کنید این درها کیفیت خوبی ندارند و لازم است حتماً از انواع خارجی دربهای ضد سرقت یک گزینه را انتخاب کنید؟

درب ضد سرقت ایرانیجالب است بدانید که در حالی که اغلب مردم تصور می‌کنند که درهای ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌های بالا یک درب ضد سرقت خارجی تهیه کنند، این درها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینه‌ای که می‌پردازید اغلب می‌توانند گزینه مناسبی باشند.
بسیاری از مشتریان ما افرادی هستند که در ابتدا تمایلی به خرید درب ایرانی نداشتند. اما وقتی با راهنمایی ما مجاب شدند که یک در ایرانی هم می‌تواند پاسخگوی نیازشان باشد، پس از مدتی رضایت خود را به اعلام کردند.

اگر شما هم در خرید این درها، تردید دارید و هنوز از کیفیت آن اطمینان ندارید با ماه همراه باشید تا به همه سؤالات شما در این خصوص پاسخ دهیم.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت ایرانی

درهای ضد سرقت ایرانی؛ که به‌طور کامل در داخل کشور تولید می‌‌شوند را می‌‌توان به‌نوعی تقلید از درهای ضد سرقت ترک و درهای ضد سرقت چینی دانست که با آوردن تکنولوژی ساخت و استفاده از دستگاه‌‌های مدرن، گامی در بومی کردن این صنعت برداشته‌‌اند.

متخصصان ایرانی معمولاً مواد لازم برای ساخت این نوع در را از کشور ترکیه وارد می‌‌کنند. البته بعضی از مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می‌‌کنند؛ اما غالباً به دلیل هزینه زیاد دستگاه‌‌های لازم برای تولید این محصولات، ابزار موردنیاز برای ساخت این در‌‌ها را وارد می‌‌کنند.

اما بهترین درب ضد سرقت ایرانی، کدام است؟
چطور آن را سفارش دهیم؟
چه ویژگی‌هایی را برای سفارش درب درنظر بگیریم؟

مزایای درب ضد سرقت ایرانی چیست؟

اگر چه برخی درب‌های ضد سرقت چینی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، اما بعد از درب ضد سرقت ترک که بالاترین کیفیت را از بین انواع درب ضد سرقت ارائه‌شده در بازار ایران دارد، درب ضد سرقت ایرانی؛ نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

درب‌های ایرانی در مقابله با سارقان عملکرد خوبی دارند، زیرا متخصصان در تولید بهترین درب ضد سرقت ایرانی از تکنولوژی‌های برتر روز استفاده کرده‌اند تا درب ضد سرقت ایمن و استانداری ساخته و جلوی بروز حادثه را بگیرند.

یکی از روش‌های سارقان برای ورود به منزل از راه درب استفاده از دیلم و ابزار برای باز کردن در است. در این درب ضد سرقت، مقاومت بالای چوب و فلزهای به‌کاررفته در آن به‌قدری است که جلوی این کار سارق را می‌گیرد. همچنین استفاده از بتن در برخی از انواع درب ضد سرقت ایرانی راه هر نوع نفوذی را سد می‌کند. همچنین اگر سارق قصد باز کردن قفل درب را داشته باشد به جهت استفاده از انواع قفل و ترکیب آن و بهره بردن از تکنولوژی آلمانی در قفل‌ها توان باز کردن تمامی قفل‌ها را نخواهد داشت.

در بین نمونه‌های خارجی، درب‌های ضد سرقت ایرانی با درب‌های ضد سرقت ترکیه‌ای بیشترین وجه اشتراک را دارند و این به این دلیل است که بخشی از تولید این درب‌ها در ترکیه انجام می‌شود و قسمت عمده کار در ایران مونتاژ می‌شود.

در ساخت این درب ضد سرقت عموماً مواد درجه یک با کیفیت برتر استفاده می‌شود، این درب‌ها بخاطر جنس رویه‌شان علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری خوبی دارند.

برای کسب اطلاعات درخصوص مزایا و معایب درب ضد سرقت کلیک کنید.

ویژگی‌ های درهای ضد سرقت ایرانی

در تولید درب ضد سرقت ایرانی از تکنولوژی که در تولید درب‌های ضد سرقت آلمانی استفاده می‌شود بهره گرفته‌ شده است. اطلاعات کامل درخصوص اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت در مطلب اجزای درب ضد سرقت ارائه شده است.

روکش درب ضد سرقت

این درب‌ها در نوع یک لنگه و دو لنگه ارائه‌شده و برخی کاملاً از چوب یا با روکش چوب تولید شده‌اند. در طرح‌های دیگری از درب ضد سرقت از برش‌های CNC برای ایجاد شیار و طرح بر روی چوب بهره گرفته‌شده که زیبایی دوچندانی به درب بخشیده است.

درب‌هایی که از روکش چوب برای آن‌ها استفاده شده، عموما قیمت و کیفیت بالاتری دارند. روکش‌های دیگری مانند PVC یا MDF هم برای درهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید در ضد سرقت ایرانی

اجزای تشکیل‌دهنده درب ضد سرقت

از اولین و مهم ترین ویژگی‌های این محصول ورقه با قاب ثابت می‌باشد که ضخامت تخته آن بنا بر نوع آن می‌تواند بین 8 تا 10 میلیمتر ضخامت داشته باشد.

ضخامت ورقه داخلی درب‌های ضد سرقت 0.8 میلیمتر بوده و ضخامت ورقه قاب به بیش از 1.5 میلیمتر می‌رسد.

هسته فلزی که بین دو لایه چوبی تعبیه شده است برگ فوم سنگ بوده و پوشش الکترواستاتیکی آن از جنس چرم براق می‌باشد.

قفل

تعداد قفل‌های ثابت سه عدد بوده که در شکاف در تعبیه شده است و تعداد قفل‌های کلیدی آن 5 عدد می‌باشد که این نوع درب‌های ضد سرقت با احتساب قفل‌های ثابت جمعا 8 قفل دارند؛ این تعداد قفل ایمنی فوق العاده بالایی را ایجاد می‌کند.

برای این که اطلاعات بیشتری در خصوص قفل‌های درهای ضد سرقت به‌دست بیاورید، می‌توانید به مقاله قفل درب ضد سرقت مراجعه کنید.

وزن و ابعاد درب ضد سرقت ایرانی

وزن درهای ضد سرقت ایرانی بسته به نوع درب بین 85 تا 95 کیلوگرم متغیر می‌باشد.با توجه به این که وزن اصلی درب ضد سرقت مربوط به تیغه فلزی درون آن است که جزء مهمی از کیفیت و امنیت این نوع درهاست، می‌توان نتیجه گرفت که درهای سبک معمولا کیفیت مناسبی ندارند.

ابعاد استاندارد در حالت رفت 212*105 و در حالت برگشت این مقدار برابر با 212*109 می‌باشد.

درخصوص ابعاد درب‌ ضد سرقت بیشتر بخوانید.

انواع درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی؛ انواع مختلفی دارد. این درب در انواع درب یک لنگه، درب دو لنگه و در رنگی مناسب با سایر اجزای ساختمان شما قابل انتخاب است.

ویژگی این در قفل ضد سرقت و استحکام آن است که برابر با نمونه‌های چینی و ترک و حتی برتر از آن‌ها است. قفل‌ها انواع مختلفی دارند که استفاده ترکیبی از آن‌ها جلوی بروز سرقت را می‌گیرد.

درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک

درب‌های ضد سرقت انواع مختلفی دارند، برخی آلمانی و ایتالیایی هستند و برخی در آسیا تولید می‌شوند. ترکیه یکی از کشورهایی است که درب‌های ضد سرقت با طراحی زیبا ارائه می‌دهد. سه نوع از درب‌های ضد سرقت در ایران وجود دارد که مورد استقبال ساختمان‌سازان قرار گرفته است. درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک.

لازم است بدانیم برخی از درب‌‌های ضد سرقت ایرانی با طراحی ترک ارائه می‌شوند که کیفیت بالایی دارند و تولید داخل کشور هستند.

در میان انواع درهای ضد سرقت، درب ضد سرقت ترک که ساخت کشور ترکیه است دارای قیمت‌‌های بالاتری نسبت به درهای دیگر هستند. این نوع در دارای کیفیت بسیار بالایی است و از استحکام و مقاومت فوق‌‌العاده‌‌ای برخوردار است.

درهای ترک به دو دسته وارداتی و مونتاژی تقسیم می‌‌شوند. درهای وارداتی که قیمت بالایی دارند در ترکیه ساخته‌شده و وارد ایران می‌‌شوند؛ اما درهای نوع دوم با واردات مواد خام مثل رویه MDF و سایر ابزار درهای ضد سرقت در داخل ایران مونتاژ می‌‌شوند.
برخی از تولیدهای داخل ایرانی که به شیوه تولیدهای ترک طراحی و ساخته‌شده‌اند با نام درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک معروف هستند. بهترین درب ایرانی دارای طراحی ویژه است و اگر از مدل‌های ترک نیز الهام گرفته باشد با بهترین نوع متریال ساخته و کیفیت بالایی دارد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درهای ضد سرقت ایرانی دارای انواع مختلف است و هر کدام قیمتی متناسب با ویژگی‌های خود دارد. این نوع درب ضد سرقت نسبت به درب ضد سرقت ترک اصل قیمت کمتری دارد، اما در قیاس با درب ضد سرقت چینی از قیمت بیشتری برخوردار است. با توجه به برتری کیفیت این نوع درب ضد سرقت نسبت به نوع چینی، این تفاوت قیمت منطقی به نظر می‌رسد.

بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی را می‌توانید با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان تا حدود سه میلیون تومان تهیه کنید. بسته به این‌که چه موادی در تولید درب‌ها استفاده‌شده باشد قیمت آن‌ها متفاوت است.

یک درب با روکش چوب و قفل‌های ضد سرقت ممکن است در حدود 950 هزار تومان به صورت اینترنتی خریداری شود و دربی با طراحی ویژه دارای دستگیره‌های طلایی و استحکام فوق‌العاده با قیمتی در حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان به فروش برسد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت ایرانی

اگر به دنبال خرید یک درب با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی خریده و سفارش دهید. این نوع از خرید مشکلات عدیده خرید از جمله اتلاف وقت بسیار را بر طرف کرده و صرف هزینه برای حمل‌ونقل را کاهش می‌دهد.

برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت ایرانی کافی است مدل موردنظر خود، رنگ درب موردنظر و مشخصات خریدار را اعلام نمایید.

اگر ساکن تهران یا کرج هستید و زمان کافی برای مراجعه جهت خرید یک درب ضد سرقت را ندارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره رایگان ما جهت تهیه یک درب ضد سرقت ایرانی بهره بگیرید.

گام اول: انتخاب یکی از مدل‌ها و تماس با شرکت جهت بازدید نصاب و برآورد ابعاد درب ضد سرقت مورد نیاز؛ و یا تماس با شرکت جهت ارائه حضوری کاتالوگ درب‌های ضد سرقت، بازدید نصاب و برآورد ابعاد درب ضد سرقت مورد نیاز؛

گام دوم: ارسال اینترنتی فاکتور فروش؛

گام سوم: واریز هزینه خرید در توسط مشتری و ارسال تصویر فیش واریزی برای شرکت؛

گام چهارم: ارسال درب ضد سرقت و نصب آن.

نکته مهم: چنان‌چه از درهای ضد سرقت ایرانی آماده سفارش دهید، سفارش شما در کمتر از 24 ساعت نصب خواهد شد. اما اگر به دنبال ابعاد سفارشی هستید، زمان تحویل به شما در هنگام بازدید نصاب اعلام خواهد شد.

✔️ قیمت درب ضد سرقت ایرانی در کرج و تهران چقدر است؟

با توجه به نوع دربی که انتخاب می‌کنید، قیمت درب متفاوت است. برای اطلاع از جزئیات لازم است در ابتدا مدل مدنظرتان را انتخاب کنید.

✔️ درب ضد سرقت سفید ایرانی و درب ضد سرقت ونوس هم موجود است؟

بله این مدل درب ضد سرقت ایرانی موجود است. با مراجعه به سایت درب آوین می‌توانید قیمت و جزئیات خرید را ملاحظه کنید.

✔️ نصب درب ضد سرقت چقدر هزینه دارد و چگونه انجام می شود؟

برای اطلاعات از جزئیات نصب درب ضد سرقت کلیک کنید.

فهرست